3/2 -12

ny vecka och nya tag! Fullt upp denna vecka med, tyvärr eller vad man ska säga. Lägger all fokus på skolan, läxor, träningen och jobbet. Dock ingenting på mina vänner. Men ibland måste man priotera, och nu blir det dom fyra sakerna till jag är klar med skolan. Jag har tur att jag träffar cami t.ex 4 gånger den här veckan, dock bara för att det är träning. Om jag inte hade haft tid o träffa någon hade nog blivit alldeles för ensamt med det är det redan!

Vecka 10
Måndag - skola, body pump 1h & Zumba 1h och plugga
Tisdag - jobba, Latino 1h & Body pump 1h och plugga
Onsdag - Skola & jobba
Torsdag - jobba, core 30 min plus kondition
Fredag - plugga, Latino 1h & body pump 1h, äta middag hos cami och utgång på det!
Lördag - power walk 1h och 30 min, plugga, jobba kväll
Söndag - simning ?, plugga jobba kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0