10.09.13

Igår på morgonen så drog jag till farmor och farfar och var där till två-tre. Sen hämtade jag tequila så gick vi till grusåsen för att möta upp denise och hennes hund. Vi gick sen till rosenlund för att släppa lös hundarna och vad glada dem blev. Efter en timme så drog gick tequila och jag tillbaka till blombacka, dagens motion! Senare på kvällen blev det plugga med conni.

Idag har jag bara haft spanska och nu är jag hemma och tar det lugnt. Har tänt massa ljus och ska snart sätta på en film. Senare idag blir det plugga..

Imorgon ska jag och conni dra till skolan tidigare för att besöka tryckeriet i skolan. Sen har vi Religion och sen har jag rättskunskap och efter det ska jag vara barnvakt åt lilla victor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0