SNOW WHITe

Fyfan vilket väder! Idag har jag varit på praktiken fram till tolv och efter det åkte jag till kära södertälje och bokade tid för nagelförlägning, men priset kanske var lite dyrt? 800 kr.. Så ska kolla runt om jag hittar något annat bra ställe annars blir det som planerat. Sen har jag varit med sara resten av dagen, lite hemsk faktisk för vi har stått ute skit länge i det hemska vädret, inte fullt så kul men annars vare trevligt..

Imorgon kommer jag nog dra till gymmet under dagen och sen vid 2-3 ska jag gå på matte och efter dte barnvakt (Y) usch!

Fredag, praktik, spanska och julbord! Från 5 på morgoen till 10 på kvällen kommer va lite död, vill ifall ta en paus i en timme o sova lite men hinner inte, hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0