inte min helg

Sen i fredags har jag känt mig hänning och sjuk! Sovit hela dagarna långa men på lördagen palade jag mig hem till denise och tog det chill o spelade wii. Kände att jag kankse skulle ha stannat hemma, fyfan vad illa jag mådde! Idag har der varit lite fram och tillbaka med mitt illa mående. Halsen värker och har hosta, det stoppar inte mig.

imorgon har jag spansk, projekt, livräddnings kurs på Radison blu i 3 timmar sen blir det Yogalates i en timme. Ska förska vila så mycket jag kan under dagen eftersom jag är fortfarande sjuk.

Tisdag, får jag gå upp 04.20 för att dra mot praktiken som börjar 7 och slutar 12. Sen ska man till skolan för att har rättskunskap i 2 och en halv timme. Inte nog med det så ska jag vara barnvakt efter, jippe! no life!

Onsdag efter praktiken ska jag hem och sova! sen blir det nog något träningspass också.

Torsdag, praktik och barnvakt

Fredag, plugga kanske?

Nu så blir det att man prioterar olika saker, för mig är det skola, praktik, jobb, d&c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0