10.11.29

Idag har jag fått ett jobb erbjudande som låter kul, allt är inte säkert än men om det blir så som jag hoppas börjar jag om en inom en månda eller efter den 24 dec.

Kanske min nya arbets plast, får hålla tummarna att det blir mitt :)

För cirka 5 minuter sen klickade jag hem Just dance 2, måste ju få unna mig något eftersom jag jobbar hela tiden och inte rört en krona av dom pengarna så tänkte jag att nu är det dags! Och sen i december ska jag fixa naglarna. Resten av pengarna ska jag spara.


Kommentarer
Postat av: sara

åh den vill ja testa sen me dig när du fått den :D

jag har en ny blogg hoppas du kommer läääääsa den hihi

2010-11-30 @ 11:23:40
URL: http://minemilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0