10.11.27

Idag har jag inte gjort ett piss fram till 3 och sen åkte jag till jobbet och jobbade sex timmar, nu ligger jag i sängen och kollar på DH.

Imorgon blir det att dra till gymmet, till farmor och skriva ut massa spanska papper och skatte papper och sen tänkte jag baka lite lussekatter och plugga lite:)

Måndag, spanska, simma, stöd matte, träffa catta och gå på bodystep

Tisdag, praktik, rättskunskap, barnvakt.

Onsdag, Praktik, matte, simma/gymma

Torsdag, Praktik och julbord

Fredag, praktik, spanska och julbod

Lördag, plugga, zumba och julbord

Söndag, PLUGGA!!!

Kommentarer
Postat av: Geirlina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-01-31 @ 08:49:30
URL: http://geirlina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0