I'm back!

Det blev inte en sån lång blogg paus. Men jag är ifall tillbaka!
Igår så hade jag en perfekt dag, gick på stan med jennifer under dagen och sen drog jag till mina kusiner och grillade. Senare vid 7 drog jag ner till stan och satt på ute servering med sara, jennifer och melinda tills dom stängde. Kul att vi umgås alla igen!
Idag, Snart ska jag börja fixa mig och äta frukost och röra mig mot stockholm med min farmor. Tror vi skulle kolla i någon kyrka och äta på ute servering och blir kanske lite shopping. Sen får vi se vad dagen erbjuder! Hoppas det blir lite pluggande för det behövs och att det blir uteservering kväll igen:) Gillar långhelgen galet mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0