YESTERDAY

Igår efter skolan hämtade pappa upp mig från fittja så åkte vi hem. Fixade mig lite och sånt sen var det bara att springa till bussen för att möta upp farmor, kusinen, faster och två till i släkten, ( vet inte vad dom är till mig ) för att åka upp till stockholm och äta ute. Hann innan vi åt springa in på gina tricot för att fynda ett linne. Maten var jätte god men kommer inte ihåg vad stället heter.. Efter vi åt drog vi till Operan och jadu.. vad ska man säga om den ? första sittningen som var 80 min höll jag på att somna flera gånger om, sen var det paus i 25 min och sen var det andra sittningen som var också i 80 min. Kan ju säga det är inget jag skulle göra om :) men kul hade vi iaf!
Linnet från Gina


Maja, Jonna och Kristin. Dålig bild jag vet! men åh! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0