Veckans planer

Söndag - sola om det blir väder för de och sen gå på min kusins 18år grillfest.
Måndag - sola om det blir väder för de och gå på ett nytt träningspass som dom har på mitt gym som heter zumba
Tisdag - sola om det blir väder för de och gå på TWILIGT MOVIE NIGHT! alla tre filmer ska jag se med min bästa conni!
Onsdag - sola med denise och sen på kvällen vara barnvakt åt lilla viktor
Torsdag - Dra till rålis om det är är solväder annars blir det in till stan och shoppa lite. Sen hämta viktor på kvällen och vara barnvakt
Fredag - inga planer, kanske bio med mina tre bröder
Lördag - inga planer, kanske bio med mina tre bröder
Söndag - Gå på sex and the city med catalina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0