Tudels

Idag har jag varit en flyttgubbe! Min bror flyttade för fjärde gången idag och hoppas han blir kvar där ett tag ifall :)Så idag har jag hjälpt han flytta plus massa andra som hjälpte till.Efter det drog jag till denise och bara tog det lugnt eftersom båda var rätt så döda. Sen har jag inte gjort så mycket idag förutom att har ritat i min målarbok, så jävla kul eller vad säger du catta ?
Imorgon ska jag fika hos en av min bröder och sen dra och vara lite hundvakt till min bebis och sen ska jag gå på zumba på kvällen, det vart aldrig av förra måndagen för då sov lilla catta över :)
Tisdag, då åker min älskling catta bort i 18 dagar till gc, men hoppas att hon får det riktigt kul där och får lite färg. På kvällen ifall ska jag gå på bio med männen i mitt liv, pappa, mina tre bröder Alexander, pär och joakim. Det kommer bli riktigt kul! Knight and day blir det ifall någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0