Summer

Lördag, Förutom att jag tog tusen promenader som jag skrev i det senaste inlägget så solade jag och grillade hos farmor och farfar, det var underbart! älskar att vara med mina farföräldrar. Efter det drog jag till denise och vi badade våra ben och våra hundar plaskade runt i vattnet:)



Idag, säger bara frya bokstäver, SOLA! Det har jag gjort idag! Helt rödbrun och varm är jag nu. Sen vid 4-5 kom alla mina bröder hem så grillade hela familjen och sen drog vi och fiskade lite. Dock satt jag bara i solen och kollade på:) Sen mötte jag upp Conni och Rorro och vi drog hem till mig och kollade på filmen Definitely, maybe. Men dem drog efter tredje eller fjärde pausen för alla ska upp tidigt imorgon och jobba:)

Två av mina bröder, Alexander och joakim

Pappa, alexander och joakim
Imorgon, ska jag sola? nej jag ska jobba imorgon och på tisdag. Får lite halv panik att jag ska jobba en soldag :/ haha lite sorligt! men men får väl slänga mig på gräsmattan när jag kommer hem. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0