2010.07.10

Torsdag, På morgonen hämtade jag tequila och sen åkte jag och mötte denise och vi gick till affären och köpte med oss lite mat och sen la vi oss vid vattnet. Tequila och jag badade för första gången i sommar, gick jätte bra tills hon rev upp min rygg, stygg hund! haha  sen vid ett drog vi hem och sov hela dagen..
Fredag, Hade i stort sätt huvudvärk hela dagen. Kändes som jag var sjuk och mådde piss, var död fisk som jag och catta brukar säga.. Så hela fredagen sov jag bort förutom på kvällen då jag åkte till denise en stund:)
Idag, Så gick jag upp 20 över 8 för att kunna åka tidigt till skanssundet med catta. Väldigt trevligt när vi kom dit mötte jennifer upp oss och visade runt lite och sen satte vi oss på bryggan och "solade" haha, det blåste jätte mycket! haha sen drog vi och åt där jennifer jobbade och satt där någon timme och efter det spelade catta och jennifer mini golf, jag var inte med för det är inte riktigt min grej. Aldrig varit det och kommer aldrig vara det.
Imorgon, Ensam hemma en vecka! skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0