SÖNDAG

Idag har jag och jennifer varit duktiga och gymade. Efter det drog jag hem till min pojkvänn och min bebis tequila som var sjuk, stackarn. Drog även ut en sväng och mötte jennifer och elin för jennifer ville träffa tequila. Och hon var inte snäll mot jennifer, men man ska inte visa för en hund att man är rädd ;) inte för hennes ras iaf!  Nu sitter jag hemma och kollar på ghost rider och ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med imorgon. Då ska jag upp 6 på morgonen och sen iväg till skolan och efter det tandläkaren och sen tillbaka för jag har matte då för jag klarade inte matten i ettan så får chansen att göra det nu i två, vill bara få det gjort för jag hatar matte. Efter dte ska jag hem och äta och sen vid 8 ska jag och melinda dra på street dance  :) sist men inte minst ska jag sova hos pojkvännen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0