kebab

Dagen har gått fort i skolan förutom dom två sista timmarna när vi kollade på film tog en evighet! Sen när vi skulle hem så var tågen typ 45 minuter försenade, jävla snö!Efter skolan åkte jag och jennifer till stan och mötte upp catta och sara. Fick massa saker av catta och sara idag, min gullunge! Sen gick vi runt och letade kläder och sånt och innan vi drog hem så gick sara och ja å åt på kebab house, love it! finns ingen godare kebab tallrik.

Det här fick jag av catta och sara<3 :)


älskar blommas färg!


gulligt kort!


Jag fick med mig en klocka från ur och penn:) på bilden ser den fulare ut, skit snygg i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: sarre

ne nu blir ja ledsen :'( presenterna var faktiskt från mig oxå! :( :p

2010-02-05 @ 11:29:47
URL: http://ssssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0