Måndag

Yes, idag har jag studiedag.. Brukar oftas vara glad när jag har det men jag behövde en lektion innan provet men men.. Idag har jag dansat i en timme med mitt nya berorende spel, just dance 2! Kom just ur duschen och ska plugga inför två prov och sen ikväll ska jag på bodystep.

Imorgon, Ledig från praktiken, tandläkartid kl 10 och då får jag nog veta när dom tar ut den om dom inte gör det imorgon :D men ska inte ha några förhoppningar alls! Sen blir de plugga lite efter de och sen ska jag ha rättskunskap och sen ska jag vara barnvakt.

Onsdag har  jag praktik, kanske träna annars plugga

Torsdag, praktik, plugga och jobba

Fredag, Praktik, prov,  plugga och jobba

Lördag, träna, plugga och jobba, utgång på kvällen kanske

Söndag, vara död fisk och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0