Harpers Island

Igår så drog jag till denise och vi förberedde oss inför ett maraton som höll i 6 timmar, lite mer skulle jag tro. Vi kollade Harpers Island, det var 13 avsnitt och vi såg först 10 avsnitt och sen idag kollade vi på resten. Helt grym serie! Sen så kollade vi på The las song, den var väl fin. Ingen riktig höjdare men den dög!

Imorgon blir det ner till stan och impuls köpa nått som vanligt och kolla lite efter block till skolan eftersom den börjar om 18 dagar, tror jag det var. Så måste köpa massa block och sånt, har varit duktig och köpt massor av pennor ifall. Sen vid två ska jag till min bror och fira han för han fyllde 24 för någon vecka sen. Sen får vi se vad dagen erbjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0