sjukhuset

Idag gick catta óch jag upp kl 6 för att sedan gå till bussen halv till sjukhuset. Först när jag ska anmäla mig så säger hon att jag inte står med så jag fick gå upp till dagavdelningen så löste sig allt så fick jag ett rum och snygga kläder och massa tabletter och shit.. sen va catta tvungen att dra till skolan så jag fick vänta till kvart över 12 tror jag de va så fick jag dropp och 10 min senare sövde dom ner mig och gjorde det som skulle göra.. Sen vaknar jag upp på uppvakningen och ligger och gråter! jag hade jätte ont men efter ett tag blev allt jätte bra för jag fick massor av smärtstillande, dropp och pencelin. efter en stund körde dom tillbaka mig till mitt rum där jag fick ligga och sova för jag var jätte trött! Sen när jag skulle gå och äta macka så svimmade jag till så fick sätta mig i sängen så kom sköterskan med macka och vatten och efter de sov jag lite till. Vid 4 tiden fick jag sockerlösning lr vad hon sa att de va för att jag skulle pigna till lite och så fick jag med mig massa smärtlindrande tabletter, sen vid 5 tiden tog jag taxin till min pojkvänn :) och nu väntar jag på att han ska laga mat.. det var allt för mig, bye

catta helt död på sjukhuset haha:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0