shopping och kräftskiva

Idag blir det stockholm för en snabb shopping runda och efter det ska jag på kräftskiva på värmdö med catta och hennes famlij, det ska bli skoj:D  Men nu ska jag fixa mig och sen gå till bussen så hinner inte skriva så mycket mer, BYE


11 timmar senare!
Jag hittade jeans tightsen och halsbandet men lätt var det verkligen inte att hitta halsbandet. Jag fick springa runt i varenda h&m butik för att hitta det. Jag fick som panik för jag inte hittade de plus att jag va mega stressad. Så gick jag in i den sista h&m för de finns typ tusen i stockholm! men iaf så hittade jag EN kvar och jag ville gråta av lycka haha.

Jag vet jeans tightsen ser ut att komma från torget. MEN dom ser skit snygg ut på och kommer ifrån vero moda och kostar ca 360kr.


visst har jag snyggt lakan? hahah NOT '. Halsbandet kommer ifrån h&m och kostar 130kr och finns typ bara svarta kvar eftersom jag hittade bara svarta förutom en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0