shopaholic

Igår så var jag en heldag i stockholm och shoppade:) jag fick med mig hem

en söt tunika från h&m 250kr & en t-shirt från gina tricot 150kr
 

Skor från stadium 400kr & ett par träningsskor
 
sen blev det ett vitt vanligt linne från gina tricot 99kr och två ljusgrejer från indiska 150kr och en tunika från h&m men den ska tillbaka imorgon för hittade ett fet hål i den, hoppas jag kan lämna tillbaka den!  orkade inte ta kort på det:)

och idag köpte jag
stickad tröja för 200kr och en t-shirt från h&m 100kr
 

en t-shirt från h&m ca 70kr och nagellak från H&m 40 kr och lösnaglar från åhlens 50kr
 

OCH EN ROSA PLATTÅNG!:Dfrån åhlens 400kr och ett par blå aktiga tights från bik bok 99kr
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0