HERON CITY

Hej hopp, jag ligger i sängen och är helt död! Idag efter skolan drog jag hem till alexandra och emilia. Vi satt på deras balkong för de va så fint väder. Vid 6 tiden så åt vi mat och sen körde deras pappa oss till heron city och vi kollade på Prinsessan som va en svensk film. Och om det finns något som jag inte gillar så är de svenska filmer men men ;)

Min kopp med o'boy ;D


fick en snygg profil bild på alexandra också när jag tog kort på när dom fixade sig :)


Kan någon hjälpa mig, jag vill veta vilka filmer han har varit med i! jag känner igen han så jävla mycket men kommer inte ihåg vilken film det är ifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

she's the man

2009-09-24 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0