HELGEN

Helgen har varit jätte kul fast jag inte har varit på det bästa humöret men man kan ju inte alltid vara på topp ellerhur ? aja på fredagen så slingade jag och denise håret och catta färgade det brunt. Det var katastrof på mig så jag fick färga det igen igår/lördags och belv inte så mycket bättre så ska göra ikväll igen men denise och cattas hår vart jätte fint! Och så hämtade jag och denise ut vårat paket från h&m, där i hade jag en skinnjacka, linne, trosor och hårspännen :) Igår  så gjorde vi inte så mycket vi drog en sväng ner till stan och jag fick med mig en tunika ( som jag inte provade och vart besviken när jag kom hem så ska lämna tillbaka den imorgon ) och ett par örhängen från bik bok. Sen drog vi hem till denise och slingade mitt hår och sen GICK jag hem för jag var jätte sur men de va ju tur de eftersom jag glömde tydligen mitt busskort hos denise:) sen gjorde jag inte så mycket mer i lördags.. Och idag har jag kollat på the proposal , tagit ett bad och haft face mask och hårinpackning och snart ska jag börja plugga lite och senare ska jag till denise och hämta mitt busskort och sen till ica vid mig och hämta ut mitt h&m packet och sen till farmor och farfar och sist men inte minst ska jag till min pojkvänn :)

I torsdags fick catta se mig dansa till den här låten ;) var dock övertrött och flamsig så det förklarar uppträdandet catta fick! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0