091010

Igår gick catta och jag på body pump och det gick bra men tog inte i som jag gjorde första gången för jag kommer ihåg vilken träningsvärk man fick och knappt kunde gå! Sen hämtade vi ut vårat efterlängtade paket där jag hade beställt ett par mockaskor, en tröja, armband, hud kräm, nattlinne och en korsett :) Sen på kvällen körde pappa mig och catta till landet.

haha hittade en jätte fin bild på mig efter body pumpen igår ;) vi väntade på att min pappa skulle hämta oss


mums fredags mix och idol blev det igår kväl, kunde inte fatta att karolina åkte ut :s okej hon valde en dålig låt för henne som hon lär ångra nu!


Idag så gick vi upp HAVL ÅTTA, sjukt! men det var bara för catta fick för sig att aerobicsen började kvart i 10 när den började kvart i 11-- men men efter det följde jag med catta när hon skulle äta och sen kom pappa och hämtade mig för jag va helt död. så fort jag kom hem satte jag på datan o en film och somnade och vaknade nyss:) blir hemma ikväll för jag mår jätte dåligt! värsta huvudvärken och mår illa..:(

catta när vi satt på lantexpressen till södertälje syd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0