091005

Idag så hade jag tandläkartid och de va inte roligt! nu har dom spännt den och den gör galet ont, de vet ni som har haft/har tandställning. Sen tog jag en snabbis till stan och sen åkte jag hem och var duktig och var ute och sprang lite sen duschade jag och sov lite sen åkte denise och jag upp till stockholm:)  och nu sitter jag i sängen och dricker varma koppen eftersom jag kan inte äta nått nu eftersom det är så ömt! men men

Det här fick jag med mig hem idag skrubbhandskar? , telescopic mascara, mineral puder från make up store för mitt håller på att ta slut och armband från h&m

Kommentarer
Postat av: FEBB

jag med, haha! ;) nej de är slut där, kika i affären=)lycka till!

2009-10-06 @ 15:43:48
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0