091018

hello everyone, idag hade jag lång sovmorgon och bara en lektion idag som var jävligt skönt! efter skolan så åkte jag hem och pluggade turism lite och sen somnade jag innan 9 och vaknade upp nu och kan inte somna om. Imorgon blir det fullt upp, absolut ingen sovmorgon! ska upp kl 6 och sen börjar man skolan 8 och slutar vid 4? tror ja. Sen ska jag till gymmet och träna tills  aerobicse börjar så ska jag gå på det i en timme:) Sen ska jag till min  pojkvänn och sova där, myys!

Mitt mål år 2010 är nog att få tillbaka min gamla hårfärg, vad tycks??

Kommentarer
Postat av: denise

neej jag tkr inte du ska ha så blont:)

2009-11-18 @ 15:17:29
Postat av: tinis

men brunt passar mig inte heller :/

2009-11-18 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0