weekend

Idag ringde jag och min pappa till farmor och farfar o bokade in min familj där på fredag, kände att de va länge sen JAG va där, för min famlij va där för nån vecka sen men jag vet itne men jag har struntat att följa med på "släkt träffar" o sånt. Men nu bestämde jag att jag ska dit på en grill kväll så dit ska jag efter skolan på fredag och efter ha grillat där och vart med alla så tror jag att de slutar så också. Men på lördag är de kalas hos melinda för hon fyllde år i igår ? lr i söndags? haha gud så pinsamt! men men vi ska fira henne och hon bjuder på mat. Senare på kvällen kanske jag och någon dra till tumba eller tullinge eller nått :) längtar till helgen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0