p p plugg

idag så kollade vi på någon film på svenska eller så vare på engelskan och sen så hade jag redovisning och det gick jätte bra! Så fick jag tillbaka mitt arbete så hade in lärare rättat allt så får man fixa det och lämna in det en sista gång. Jag måste dock åka till grand hotell och hämta några brosherer där ifrån för behöver en skrftlig källa så får jag mitt vg!:D Efter skolan mötte jag sabbe snabbt och sen åkte hem och pluggade lite så jag har gjort klart 3 hotell läxor som jag ska fixa klart imorgon med att bara skriva ut dom på skolans datorer och sen lägga det i min lärares låda :)  sen tänkte jag sitta kvar och plugga för att jag har bara 2 timmars skola imorgon :) och jag har ju min plugg vecka nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0