sjukling

yes dude, min hals krånglar som fan! men men nu har jag knarkat mass halstabellter, strepsils och igår kväll började jag med samarin också. Min hals känns mycket bättre nu men inte helt frisk! Blir hemma från skolan idag, känner verkligen att det inte är någon ide för vi ska lämna i massa saker på hotell lektionen och jag har inte gjort de ? haha så nu sitter jag och gör klart ett projekt som jag har i livsmedel/ näringslära. Sen vid tolv eller ett tiden ska jag dra ner på stan och lämna in mina skor för omklackning och sen kolla om jag hittar nått att ha på mig på melindas kalas imorgon kväll:D

När jag kom hem igår låg det här på min säng och i förrigår låg de halstabletter och strepsils. Min pappa vet verkligen hur han ska ta hand om sin lilla flicka:')

Kommentarer
Postat av: elsuu

du som har så bra blogg borde ha snygg design :O

2009-05-08 @ 11:02:17
URL: http://elsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0