plugghästen

Nu har jag suttit på min framsida från 20 över 3 till nu och pluggat. Är riktigt stolt över mig själv men ändå inte blir aldrig nöjd! jag har gjort att förutom att förbereda mig på min redovisning som jag ska ha imorgon, så det får jag göra idag och imorgon bitti ( ska gå upp tidigare imorgon och gå till bibblan i skolan och sitta där och plugga lite ) så måste jag läsa ut en bok till på torsdag, haha låter helt omöjligt för mig för jag läser ALDRIG böcker men men.. :) Tänkte plugga hela veckan ut nu efter skolan och innan vissa dagar så har jag det gjort, en veckas pluggande! Men nu ska jag fixa nudlar och kyckling och försöka få ihop nått till redovisningen och senare ikväll ska jag börja på boken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0