min vecka

måndag, först har jag skola och sen vid 5 tiden ska jag följa med mina föräldrar när dom ska storhandla och 19.30 så ska jag och catta på step i en timme. Får se hur det går, första gången för oss två men det är säkert kul!

tisdag, tror dagen börjar som en vanlig skoldag och sen vid ett eller två tror jag så ska vi börjat duka upp matsalen i våran skola för treorna i min skola har någon middag som vi etter och halva två ska servera dom så slutar vid 9 eller 10 på kvällen.

onsdag, skola och sen ska jag och catta på BOX  kl 18.00-19.00, det är också något nytt för oss. men det är alltid lika kul att prova på olika nya saker!

torsdag, skola igen och sen har jag inget planerat än iaf!

fredag,  då har vi serveing igen i matsalen så den ska dukas upp igen och vi ska servera en lunch för treorna sen får vi se vad som händer på kvällen

Kommentarer
Postat av: catalina

step är inte alls första gången för mig tönt ;)

2009-05-24 @ 22:51:42
Postat av: tina

joo på nautilus! :D

2009-05-25 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0