HELL YEAH

Filmen va jätte bra men ingen av oss tre förstod slutet, så man måste typ se den 2-3 ggr för att förstår tror jag. Efter bion i heron city drog jag och catta och träffade några och tog de  lugnt, kom nämligen hem för 10 min såå.. Och när pappa och jag går utanför mitt hus så ser jag att mitt fönster har varit uppe sen jag drog vid 6 tiden,  så nu är mitt rum ISKALLT! men men lär slockna när som hellst. Verkar som att det blir skit fint väder eftersom de är sol och grejer nu :D senare idag kommer catta hit och sitta i skolan med mig men det blir sen när båda har vaknat

hahah usch, förut när jag va brunett i någon månad


Kommentarer
Postat av: Moa S

mh, har också sett den filmen! :D skitbra!

2009-05-24 @ 15:32:36
URL: http://xoxomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0