älskar dig

Min älskade hund molly som jag fick när jag va 3-4 år gammal. Kommer ihåg den kvällen så väl när vi köpte henne, jag och mina tre bröder va hos mormor och morfar och mina föräldrar hade vart och köpt molly och sen när vi kom hem så jagade molly mig och jag va jätte rädd och sprang upp i soffan för dit kunde hon inte komma upp. :') Men i slutet av den här månaden ska jag och min bror åka till vetrinären, inte här i södertälje för den är inte öppen nu eftersom det har brunnit där men tror vi ska någon vetrinär i stockholm och avlida molly. :'( För nu är hon väl 12 år och hon har verkligen börjat bli gammal, tappat massor av hår, är trött hela tiden och massa saker ;/ man ser på henne att hon verkligen mår dåligt och vi gör de som är bäst för henne.. Det blir bara jag och min bror pär som åker med för min mamma skulle aldrig klara det..

Min bebis<3 ,det är itne lätt att förlora någon som har vart där hela ens liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0