åååh happy daaaay!!!!!!

Idag hade jag bara en lektion sen åkte jag till centralen och mötte catta och vi tog en sväng på stan. Så träffade vi sara en snabbis och sen åkte catta och jag hem till mig och chillade och sen drog vi upp till stockholm och åt ute, alltid nice! Jag har ju min så kallad pluggvecka nu och idag har jag plugga lite på ansvars alkoholhantering och läst boken som jag ska ha läst ut till på torsdag då jag ska göra en bokrecension och något annat på engelskan om samma bok :) Nu sitter jag på mitt rum med face mask och ska snart sova för imorgon har jag nationella i matte, IG! hahah

Catta när vi va på väg hem till mig ;)  hon har ingen hals men älskar henne iaf:D hahah



Cattas och mitt snygga godis armband ;)

Kommentarer
Postat av: catalina

haha fan va snygg man är! gör allt för att skydda mitt hår från regnet.

2009-05-13 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0