TUDELS

I onsdags vare så jävla kul  i köket jag, amanda och anna-karin gick och sjöng hela tiden och var anmält jobbiga haha :D men kul som fan och efter skolan drog jag hem till denise så gick vi från grusåsen till fornhöjden för att träffa sara en stund sen drog jag och denise tillbaka till henne :)

Igår hade vi också kök, började 08.00 som jag gjorde i onsdags också och sedan slutade jag vid 2 tiden, guuuud så trött man är efter dom här dagarna. Efter skolan igår så drog jag och denise till stockhom, ska dit idag också och lämna tillbaka en av tröjorna jag köpte igår. Självklart ska jag alltid köpa något som jag vill lämna tillbaka dagen efter sen. 

idag, ska snart till stan och köpa svart nagellack som jag glömde köpa igår sen ska jag till skolan och efter skolan somsagt ska jag till stockholm igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0