plugg plugg plugg

Idag slutade jag halv 4, efter skolan drog ja hem och duschat och sånt och ska snart dra hem till min pojkvän. Hela kvällen kommer bestå av att plugga :/ Måste hitta fakta om sydarfrikas historia/ religion/kultur och sen skriva ihop nått och sen översätta den till engelska, sen måste jag läsa lite på hotell som jag har till på fredag, påbörja arbetet vi har i svenska som är att man ska skriva om ett hotell el resturang jag valde gand hotell så hoppas jag får ihop nått vakert till slut:) Aja nu ska jag packa min väska och åka till min pojkvän, ha en bra kväll!


Min kille fyller år i helgen, någon som har nått tips vad jag kan köpa till honom ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0