plattång

Jag blir galen min älskade plattång har dött, helt död! I slutet så funkade den i bland men nu är den helt död, jag tror ska joina den med att dö. Näe men nu ska jag inte vara så deppig.

Idag har jag vart hos farmor och farfar, vi friade tydligen henne och  min moster som fyllde år.  Sen vid 8 tiden åkte jag hem och städade, helt otroligt! något jag inte gör är att städa. Men men jag är inte klar än ska fortsätta imorgon så ska ni få se för och efter bilder;) Nu ligger jag i sängen med min hund fia och kollar på nått skit på tv.




Tack så mycket pappa och min bror pär och en av mina nära väninnor denise, jag älskar er och tack för att ni finns och ställer upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0