mitt hår

I slutet av 2008 så fick jag för mig för att färga håret brunt för jag var helt enkelt trött på alla fördommar om blondiner osv. Först vart  mitt hår rött och sen fick jag färga det två gånger brunt tills jag fick en naturlig fin brun färg men sen ville jag inte va brunett saknade mitt vackar blonda hår. Så i onsdags förra  vecka så slingade denise mitt hår två gånger och sen igår fick hon slinga det igen två gånger.. Så nu är min hårfärg typ ljusbrun eller nått men blonda slingor.. Tänkte ta en paus från färgning nu i en eller två månader för det börjar blir slitet nu men om en månad blir det som nytt igen, eller bättre än vad det är nu iaf!

Mitt blonda hår <333




 Mitt bruna hår som jag hade i någon månad


slingar håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0