Individuella valet

Ja snart är det dags att välja vad jag ska ha på individuella valet och det får bara vara 200p. Jag har bestämt mig för att ta engelska B som är 100p och turism som är 50p men sen vet jag inte riktgigt vad jag ska ta. Jag vill även ha spanska för nybörjare men den är dock värd 100p så den kan jag inte ta, vill inte skippa turism vill inte plugga språk hela tvåan sen.
Mina funderar på att ta Företagsekonoi A,  Krimonologi, Psykologi A eller Gastronomi men har såklart ingen aning om vilken av dom 50p kurser jag ska ta. Nu i ettan så går jag i hotell och resturang och nu i tvåan ska man välja mellan hotell eller resturang,  hotell kommer jag enkelt att välja. Jag verkligen älskar att jobba i köket men jag ser inte det som något som jag kan jobba med senare i livet.

häftet man fick som är på 35 sidor som man får välja på kurser,
så det är bra att man har mycket att välja på.

Kommentarer
Postat av: s-andersson

ditt cp de måste ju inte va exakt 200p. de ska vara MINST 200 , dd gör ju inte om dd blir mer så du kan ju välja spanska ;p

2009-03-05 @ 20:23:25
URL: http://sminkorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0