dum bom jag e

Jag ångrar nu att jag har vart så mycket borta från skolan på sistonde, men var sjukt skol trött och orkade inte mer så jag va i stället hemma med mitt ex. Ångrar allt nu skulle ha gått i skolan och då hade inte mina betyg blivit så kassa som dom har blivit nu tack vare min höga frånvaro.  Men det ska det bli ändring på! Har gått på alla lektioner denna vecka och i morgon har vi hotell och idrott sen slutar jag :)

Denna vecka har jag haft engelska prov i onsdags och referatskrivning som min lärare kommer sätta betyg på, och idag har jag haft omprov i matte och i morgon har jag hotell förhör och i helgen ska jag skriva en uppsats om "fråga någon som minns" och plugga inn nått som alla andra fick förra måndagen när jag inte va där så jag måste fixa den boken så jag kan förhöret som vi sedan ska ha på måndag.. Något jag också måste göra i helgen att skriva om ett besök som vi hade på scandic hotell och sen ahde vi fått nått papper mer några frågor som vi skulle svara på som jag också måste göra klart till på måndag, det skulle ha varit klart förra fredagen, inte kul!!!! Någon som vet hur jag ska orka med skolan i 2 och enhalft år till ? help me!

Jag har valt mitt individuella val idag, det blev Företagsekonomi A 50p kurs på höstterminen sen Kriminologi 50 p kurs på vårterminen som är på måndagar och sen på tisdagar blev det Engelska B som är en 100p kurs så jag har den hela tvåan. Hoppas Engelska b går bra eftersom min lärare skrev på mitt omdömme att jag inte borde välja de men vafan (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0