090304

Ni som aldrig har läst min andra blogg tidigare så kan jag ju säga att jag bor i södertälje och studerar första året i tumba gymnasium och min inriktiningen är hotell & resturang. Och i dag fick vi jobba i köket, jag hade hans om dagens rätt på menyn och de var spaghetti bolognese. Och imorgon har jag också hand om dagens och då är det Rimmad lax med dillstuvad potatis.. Men får se om jag drar till skolan imorgon eftersom jag har skit ont i örat och feber som jag hade hela lovet, skit kul -.-

Sebastian i min klass som hade servering idag,
kolla va rik han är :O hahhaha driver




Bruuuuuuuuuuds längtar tills på lördag då jag,denise & sabbe ska ha tjej middag för våra tre närmsta tjejkompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0