THE PROPOSAL

Igår som sagt gick catta och jag på förhandsvisnings premiär för the proposal, filmen var jätte bra! Gud vad man skrattade i hela filmen. Så jag rekomenderar den verkligen! Efter bion gick vi till närmaste donken och åt så drog jag hem  :)


hahah inte den bästa bilden men vadfan:p

Idag så ringde denise och väkte mig och jag ville verkligen inte vakna men men nu sitter jag här ny duschad och ska snart packa väskan så kommer hon hit och hämtar mig så ska vi göra en grej sen drar vi hem till henne och solar kanske ? det är ju fint väder ute ju :D sen vid 4-5 eller senare ska jag dra upp till catta i stockholm sen kanske vi ska på fest vi får se hur det blir med det.. :) nu ska jag packa väska så bye! ;D

Kommentarer
Postat av: Melissa

Sv: Jaha, blir lite förrvirrad, på ena sidan står det att det inte finns en 18års gräns och på andra sidor står det att det finns :/ menmen, då får jag vänta ...

2009-06-17 @ 22:55:06
URL: http://mmelissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0