sommarlov & studenten

Idag fick vi på tumba gymnasium sommarlov, härligt! sen åkte jag och pappa upp till torekällberget och mötte upp mamma, pär och alexanders flickvänn. Lite tråkigt väder för ibland vare regn och sen inte regn och sen regn och så fortsatte det menmen. Gud längtar verkligen tills jag tar studenten!

så här såg det ut på vänster sida om oss



och såhär såg det ut på höger sida, vi va 3 blondiner mitt i allt..hah


så gick mailn och jag ut bland alla glada studenter och gav min bror en groda och massa saker:)


Kommentarer
Postat av: Hakar

Häärligt, jag fick sommarlov igår :)



Med mig är det bra tack:) vad görs?

2009-06-05 @ 18:51:28
URL: http://hakarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0