sommar och sol o vi har korta kjolar ...

Nu har jag legat ute och solat med kokos oljan i en timme och tjugo minuter och ska ut snart igen behöve sitta i skuggan en stund! Så snart ska jag ut igen och sola igen och senare kanske kankse en kompis kommer hit men vid typhalv 4 ska iaf jag och sara dra upp till stockholm och kolla om vi hittar något.

Varje dag nu när de är sol kommer jag nog ligga ut på min baksida och sola för jag och min bror tävlar om vem som kommer bli brunast. Jag tror jag vinner men man vet ju aldrig för han ska ju åka utomlands i  sommar. Men omjag minns rätt så blir har mer röd och jag blir inte röd utan brun på direkten så jag har ett jätte bra pigment kan bara tacka min pappa för de :P nej nog snackat om det här nu ska jag ut och sola igen


Kommentarer
Postat av: Sabrina

sv: Okej va bra,då vet jag :) tack.

2009-06-01 @ 22:19:41
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0