sol, stockholm & skärholmen

idag började dagen med sol på baksidan och sen va tanken att Mrs.x skulle komma hit men sara slutade visst tidigare så det blev inget idag. Men sara och jag drog först till stockholm och där köpte jag en söt klänning på salt till skol avslutningen och till när min bror tar studenten. ( men nu när jag kom ´hem vart jag skit sur, klänningen va lite sönder:'( ) och sen for vi vidare i det stek heta vädret till skärholmen och där fyndade vi båda bikinis. Kom hem vid halv 7 och bara vart hemma sens dess:)

ser nästan lite ut som ed hardly märket





den är finare på, lägger in bilder på fredag hur den ser ut på:)

Kommentarer
Postat av: Hakar

Hehe aww man tackar.. Du har också fin klädstil, i like the white dress! :)



Haha jadu, hur ska jag yttra mig. Jag ha rbra hy. solar solarium då och då. Och idag pressa jag framför den riktiga hederlia solen:D

2009-06-01 @ 23:57:43
URL: http://hakarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0