I'M ALIVE

jag lever! jag vet att det inte har blivit mycket bloggade men det är dock för jag har bott hos monica som senaste dagarna och hon har ingen data, rätt så skönt! På midsommar hade jag så jävla kul! ojoj kunde inte ha fått en bättre midsommar.. Monica och jag började kvällen i ronna och åt med hennes mamma och vänner sen fixade vi en sak efter de sen drog vi hem till monica och där väntade linnpå oss.. Vi började dricka och sen gick vi till saltskog till en fest och va där ett tag och sen tog vi taxin till ett syrianskt bröllop, SÅ JÄVLA FINT! hah sen slutade kvällen hos en kompis. och nu ska jag hem till monica så hinner inte skriva så mycket mer men hoppas alla har haft en undrabar midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0