Igår

Igår åkte pappa och jag till skopunkten för att leta efter ett  par skor, men jag hittade dock inga :/ sen mötte jag denise vid ica maxi så köpte jag kokos olja:) sen åkte vi hem till henne och sedan gick ut för att sola. Men de behövde denise verkligen inte! såå jävla brun! men men sen åkte vi lite moppe och sånt och vid 9 tiden kollade vi på i taket lyser stjärnorna , nja ingen höjdare  för jag har  aldrig gillat svenska filmer för vi svenskar kan itne göra film!

älskar den här kokos oljan! sak snart ut och sola!:D



den här fick jag av denise och jag bara älskar den! på tisdag ska jag och catta gå på magdans så :D

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Finns den dära kokosoljan på maxi? Har letat som en galning efter sån olja men har inte hittat någonstans

2009-06-01 @ 16:00:57
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0