hej på alla nattugglor

kan blogga snabbt vad jag har gjort igår och idag, igår så drog jag hem till denise och vi spelade vänd tia och åt ben and jerry's half baked.Sen så gjorde vi inte mycket mer så somnade vi :) sen idag har jag sovit stort sätt av dagen sen åkte jag hem vid 7 tiden och duschade och sånt sen ville catta att jag skulle komma så jag har varit här med catta och linn hela kvällen och vi har inte gjort ett piss. Just nu ser det ut som båda ligger och sover men så skönt önskade jag också att jag hade det men jag ska ta natt bussen hem snart, i vanliga fall skulle pappa eller min bror hämta mig men nu har båda bilarna gått sönder på mindre än en vecka så.. :/


Är det ingen mer än mig som är trött på allt regn? JAG VILL HA SOL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0