pengar beroende

fortfarande vaken kan inte somna! så nu sitter jag och kollar på H&m´s shop online. Jag har blivit lite beroende av att beställa kläder där ifrån:/ Först har jag ett paket med två par skor som jag ska hämta på fredag och sen två till paket som inte har kommit än och i det ena är det två bhar och ett armband och i det andra som jag beställde igår var de en jeans jacka och nått mer var de kommer inte ihåg vad och idag funderar jag på att beställa en bh och matchande trosor, en marin blå pyjamas, armband och ett par örhängen..  och jag förväntar såklart min pappa ska betala allt, vad vore jag utan honom ? nja får se sen hur jag kommer klara mig när jag blir äldre och det gäller pengar, kan ju inte alltid leva på min pappa fast det låter skönt. Men jag passar på nu så mycket som möjligt!

en liten smyg titt på några saker jag har beställt
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0