Lördag

Dom senaste dagarna har jag vart i axviken med denise och hennes famlij. Vi har bastat och badat, tog mitt första dopp också:) Idag har jag inte gjort så mycket åkte hem vid 12 tiden tog en dusch och sen somnade och sen vid 6 tiden kom farmor och farfar så grillade vi sen kom denise och hämtade mig för vi skulle hämta ut ett paket som vi hade beställt från H&m och när vi skulle hämta ut det så sa dom att det inte hade kommit, fan vad sura vi vart! men men vi ska kolla på måndag om det har kommit då. Sen när vi har hämtat ut det paketet är det bara 3 paket till för mig att hämta ut ;) sen drog vi till min pojkvänn och va ute med tequila och så kom catta en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0