update

Fredagen, på kvällen var jag hos denise och kollade på idol finalen. lite tråkigt för man visste redan vem som skulle vinna! Så hann vi med att slinga hennes hår också, vart skit sugen på att slinga mitt hår med!
Lördag, Var jag barnvakt till cattas småsyskon.
Söndag, Åkte hem till pojkvännen och hade det mys. Behövde verkligen det efter de som hände i lördags.
Måndag, Vart kvar hos pojkvännen och på kvällen drog jag på kalas för min kusin hade fyllt år.
idag, ligger och försöker få turism skit gjort men går inget vidare som vanligt? sen har vi prov i svenska och sen har jag turism och efter det ska jag och min bror åka till skärholmen och shoppa :D längtar!

Tequila från igår, hon vart så till sig av allt snö! haha. undra hur hon blir idag när det är mycket mer snö än vad det var igår.
Bilden säger allt hon vart helt galen och sprang runt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0