STRESS

Imorgon blir det stress julshopping på stan! Julklappar till min pojkvänn, min bröder pär och joakim och till mamma, resten har jag redan köpt till. Så ska jag fixa legg, jag är 17 år och om två månader 18 och fortfarande inte fixat legg, sorligt! hah. Sen blir det hårfärg och sånt:) en om jag drar upp till stockholm blir det jakt på en röd tröja eller klänning till julafton:) och sen blir det nog sligning hos denise men vi får se.

På julafton blir det massor av julmat (äter dock bara julskinka!), fika, kalle anka och mer mat och sen julklappsöppning och sen ska jag dra vidare till min pojkvänn. Vi ska baka lussekatter och byta julklappar och mysa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0